09 de febrer 2009

Un debat d'infraestructures


Fent zàping he trobat en la televisió local un interessant debat sobre les infraestructures de les comarques gironines en un programa patrocinat per la Cambra de Comerç de Girona. M’hi he quedat enganxat perquè aquest és un dels meus temes preferents en l’activitat parlamentària. Més d’un cop he replicat des del sofà. Els temes de sempre: trens, N-II desdoblada a ritme de tortuga, el desdoblament de l’A-26 congelat, la variant d’Olot amb molts anys de retard respecte a l’obertura del túnel de Bracons...m’agrada una societat civil que patrocina un debat televisiu d’aquesta naturalesa, m’agrada que es vagi desvetllant una consciència de profund maltractament en el capítol d’infraestructures. M’agrada que es demanin comptes i s’avaluïn objectivament els compromisos, els pressupostos i les realitats. M’agrada que abandonem una resignació quasi masoquista que ha prevalgut durant tants anys a les comarques gironines.